Se lige den her. Nøøøj hvor er den flot!

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

2 kommentarer

  1. Sophie

     /  15. juli 2013

    Så fin! Jeg faldt over din blog, fordi jeg søgte på Iloo, hvor jeg starter til efteråret i Kbh – er glad for at der var i hvert fald et sted, hvor de ting, der sker på studiet blev konkretiseret lidt mere. Keep up the good work:)

    Svar
    • Hej Sophie
      Velkommen på et SKØNT studie som du godt kan glæde dig rigtig meget til…ja bloggen var jo tænkt som et sted at reflektere..egenlig var det meningen at flere skulle skrive herinde, men indtil videre er jeg den eneste “nørd. Der arbejdes dog både på en hjemmeside og flere blog indlæg til næste år. Jeg håber også at der er nogen fra jeres årgang der har lyst til at få et log in, så vi kan blive mindet om hvordan opstarten føles, og følge med i hvordan tingene udvikler sig for jer. Men jeg skal i hvert fald nok blive ved med at dele lidt. Dejligt at få din positive feed back 🙂 fortsat go sommer. Og go studie start 😉 KH Lise-Lotte. IILO 9.sem (snart)

      Svar

Skriv et svar

